torsdag 2 september 2010

Prova på vid Präst!

Efter en tids frånvaro både i klubb-verksamhet och på bloggfronten tänkte jag att man skulle skriva ett par rader. Bara för att berätta om våran sköna gårdags kväll.

Var ute med 5 pers från nya eventklassen på lite prova-på paddling nere vid Prästfallet. Jag måste säga att alla lyfte sig ganska så rejält under dom timmar vi var i vattnet och jag tror att vi kommer få se lite nya paddlare i Åre under hösten.

Intresset verkar rätt stort för prova-på uppe på Campus och deras utbildningar. Jag vet redan nu att det finns en grupp på 6 pers till som vill köra lite prova på paddling, riktigt roligt.

Dessvärre för egen del är min axel i kategorin "skitkass" fortfarande så tror inte det kommer bli mycket mer än just prova-på för mig i höst, visset värre!

OA

1 kommentar:

Gustav sa...

Kul att det är många från Campus Åre som vill paddla fors. Går själv på Hållands folkhögskola och där är det också många som är intresserade av en prova-på-kväll i forspaddling. Hoppas på att vi ska få till det snart så det blir ännu fler nya paddlare i höst.

Har själv paddlat tidigare och hänger gärna med er om ni ska ut med Campus studenterna igen.
Gustav