måndag 28 september 2009

Enan på söndag!

Det är hög tid att bege sig till Enan igen. Jag föreslår söndag men kan även lördag om det passar bättre? Jag har även ett gäng studenter från Outdoor managementutbildningen som vill prova på forskajak. Mitt förslag är att vi kör Lövstaströmmarna på lördag, nån som vill hjälpa till?

Det kommer troligtvis finnas bra freestyle på flera ställen samtidigt som vi paddlar Enan och jag vill absolut inte hindra de som föredrar freestyle att föda sin passion. Surfa på bara! Jag kommer i min enfald att paddla Enan till tonerna av Säkert, och jag ser redan fram emot det!


Packat & klart!

7 kommentarer:

FrösöLars sa...

Med den packningen skulle jag ta det lugnt på Enan om jag var du. Hjälmen är en gammal, sliten och svårsåld sak. Paddeln skall vi inte tala om, den visar tydliga tendenser till att slita sig från husse/matte. Hala grepp och en otrogen själ. Men oj vad det vore roligt att ha en liknande. Om jag hade en sådan skulle jag nog göra splitpaddel av fanskapet.
Ser fram emot historien bakom paddeln.

FrösöLars sa...

Bör väl också tillägga att vi är ett gäng från Östersund som siktar på Enan om söndagen. FrösöLars, Mitch, Torbjörn och CreekingUffe. Den heliga vilodagen tycker vi är ett bra alternativ för lite creeking.

David sa...

:) Grymt! Då blir det kaffe och historier från Symbolen på Årevägen på söndag. Creeking är vila för själen det!

CreekingUffe sa...

Hehe..vars finns det bra freestyle?

David sa...

Det finns väl alltid bra freestyle? Kvissle, Brattland, Rista, Thongbowl, Björbo, Ljusdal etc. Alltid kan man göra något annat än det man faktiskt gör. Jag förmodar att du undrar för någon väns räkning Creekinguffe!

CreekingUffe sa...

Det är ju självklart att man kan göra något annat än det man verkligen vill göra. Sedan att andra inte förstår detta får stå för dem.
Klart att jag kollar upp freestyleställen åt en väns räkning, själv ska jag köra Enan på söndag. Det är ju inte för inte man har förtjänat sitt namn.

henrikw sa...

Jag vill också paddla Enan! Synd att den ligger så långt bort....