tisdag 24 augusti 2010

Enan 09:30 på lördag

Det ser ut att regna både fredag & lördag så Spira, jag, Creekinguffe, Marcus (vilket betyder Junkka numer eftersom Thörn har flyttat och blivit Söderthörn) och förmodligen även Stefan har för avsikt att köra Enan på lördag. Samling hos mig 09:30. Som vanligt finns det kaffe för de som kommer tidigare än så.
Hör av er om ni vill med!

Jag vet också att det är flera som vill ut och paddla lite lättare forsar (Klass II-III). Ring Linda 0706233937 eller Gustav 0707483412 om du vill samordna något med dem. Kan ju också vara på sin plats att påminna alla om att den som vill ha tillgång till bloggen kan maila mig på david"at"wildwaters.se så kan jag ordna med log in.

1 kommentar:

Gustav sa...

Tänkte bara kompletera med att jag bor vid Hållands folkhögskola mellan Järpen och Undersåker. Har mina kajaker och utrustning vid skolan men saknar bil. Kan låna ut en kajak om någon som vill paddla med mig saknar egen.
/Gustav