lördag 26 juni 2010

Vägfixar-kväll för medlemmar

På torsdag i veckan så ska vägen ner till upptaget i Vålån rustas upp. Som det ser ut just nu är det helt bedrövligt. JoPe och Steppo kommer se till att vi får 4 släp med grus för att kunna fixa till det hela. Vi i klubben ställer självklart upp och hjälper till.
Om ni tänker komma dit så skriv det gärna som en kommentar här på bloggen, jag räknar med att alla som har paddlat och kommer paddla Vålån i sommar kommer och hjälper till.

Samling 18.00 vid Bygården i Undersåker.
a
Om ni har några frågor får ni gärna ringa mig på 0708132631 - Oscar

3 kommentarer:

Kakan sa...

Jättebra idé och jag känner att jag borde representera vårt hushåll inte minst nu när den andra halvan sitter i paltvalsen och hängerm(han lär ju i och för sig inte slita så mycket på vägarna annat än med sina skosulor de närmaste månaderna ;)). Har dock just avverkat 14 timmar på jobbet och det lutar åt fler sådana dagar den här veckan. Om det lättar kommer jag självklart men jag kan inte lova något...

Sebastian Karpowicz sa...

någon som är sugen att klämma in en paddling efter det också??

Uteguiden sa...

Karin, har du inga piller på jobbet som råder bot på det?!