tisdag 12 maj 2009

Inför forsträffen i Åre

Om två veckor är det dags för forsträffen här i Åre. En utmärkt chans för oss att visa upp all bra paddling som finns här!

Allt börjar torsdag den 24/5. Vi kommer då erbjuda guidade turer i området med inriktning på creeking och förhoppningsvis även freestyle. Samma sak på fredagen och på lördag är det freestyletävling. På lördag kväll blir det grillfest, förhoppningsvis vid Draklanda där vi också har tänkt genomföra en stenhård brännbollsmatch.

Jag hoppas att det är många av er (Årepaddlare) som vill hjälpa till med arrangemanget. Jag kommer själv att arrangera guidade turer och jag hoppas att det finns fler som kan tänka sig att ta med folk ut på våra vatten. Hör av er till mig på david(snabela)wildwaters.se 070 2509777 om ni kan tänka er att leda en tur eller om ni vill hjälpa till med något annat som inte har direkt med tävlingen att göra.

Oscar Almgren är ansvarig för freestyletävlingen och kommer även han att behöva assistans. Hör av er till Oscar på 0708132631 om ni vill vara med och fixa tävling!

Jag föreslår att vi träffas nu på måndag hos mig på Årevägen 136A för att planera mer i detalj. Ring om ni kommer så jag vet ungefär hur många vi blir!

Inga kommentarer: