fredag 4 juli 2008

Prästfallet

Jag har rätt nyligen kommit hem från lite paddling i prästfallet. Det tog ett par åk innan jag kunde lista ut hur jag på bästa sätt skulle ta mig in på surf. Det blev ett par ofrivilliga rollar och annat smått och gott som hör till. 

Fredrik och Erik A som också var med var inte lika lyckosamma. Fredrik har paddlat en del innan och jag hetsade lite om att dom självklart måste med och paddla. Han klarade sig med en stensmäll på fingrarna, en smäll på axeln. När båda jag och han hade konstaterat att nu kaaan det ju inte bli värre så det är bara köra så slog han i huvet två ggr så att hjälmen ramlade av! haha! Han ska nu köpa egen och sluta snåla på klubbens.. 

Erik tog också en smäll i huvudet men det gick inte lika bra. Jag och Fredrik spekulerade i om han hade opererat in en pingisboll i pannan... ? 3 stygn i ögonbrynet blev det också....

Skam den som ger sig, vi kör imorrn kväll med! 

Ses! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Trist att höra. Men tydligen var det så att ni slog i botten bakom valsen? Jag och Marcus surfade valsen samma dag och gjorde cartwheels utan att gå i botten. Verkar konstigt om någon skulle kunna slå huvet i botten i valsen då?